Finansowanie kosztów egzaminów i uzyskania licencji
FINANSOWANIE KOSZTÓW EGZAMINÓW I UZYSKANIA LICENCJI.
Starosta, na wniosek bezrobotnego, może sfinansować ze środków Funduszu Pracy, do wysokości przeciętnego wynagrodzenia, koszty egzaminów umożliwiających uzyskanie świadectw, dyplomów, zaświadczeń, określonych uprawnień zawodowych lub tytułów zawodowych oraz koszty uzyskania licencji niezbędnych do wykonywania danego zawodu.
Osoba ubiegająca się o sfinansowanie kosztów egzaminu lub uzyskania licencji składa wniosek, zawierający:
- imię i nazwisko oraz numer PESEL, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, i adres zamieszkania,
- nazwę i termin egzaminu lub uzyskania licencji oraz nazwę i adres instytucji egzaminującej lub instytucji wydającej licencję,
- koszt egzaminu,
- uzasadnienie potrzeby udzielenia tej formy pomocy.
Wniosek o sfinansowanie kosztów egzaminów lub uzyskania licencji
.
Oświadczenie o zamiarze podjęcia działalności gospodarczej
.
Oświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu osoby bezrobotnej po zdaniu egzaminu i uzyskaniu uprawnień lub licencji
.
email: kszumotalski@kolobrzeg.praca.gov.pl tel.:943524133 , w dniu: 30‑03‑2009 15:08:00
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|